Friday, November 30, 2007

Võtame nüüd ette blog.tr.ee

Kahjuks või õnneks ei õnnestunud "Paari" saadet näha, millest tänane blog.tr.ee kihab. Aga tähelepanekud on küll olemas. Vanal hallil ajal , kui muru roheline oli ja ajakirjanikud veel blog.tr.ee'd ei kasutanud aktiivselt:
Sellel ajal keegi ei pahandanud ja ei nõudnud, et Epp'u blogi tr.ee topist maha võetakse. Siis kui Inno & Irja hakkasid ajakirjandust taga kiusma, siis läks paljudel "blogijatel" valusaks. Kohe hakati nõudma tsensuuri, et I&I blogi maha korjatakse. Vaene Andris ei teadnud ka enam mida ja kuidas teha. Otsustas mõõgaga sõlme puruks lüüa ja kõrvaldas I&I blogi tr.ee pealt üldse ära. Tänaseks on ta lubanud I&I siiski tr.ee'd kasutada. Tore. Kas tr.ee on sõprade kommuun , kus lubatud ainult ühesuunaline liikumine ?
Aga mis paneb Eppu & Co nii valuliselt reageerima ? Ma usun, et kui oled ise olnud kuude viisi tr.ee top'is siis hakkab seal olemine meeldima. MA OLEN NII POPP. Olgem ausad, suurt vahet siin ei ole, kas rate.ee peale hindad pilte või blog.tr.ee peal lased ennast TOP'i klikkida. Huvitavat sisu minu jaoks ei ole Epp suutnud kunagi kirjutada. Nagu teiste blogidest aru sain, siis Eppp oligi selle pärast popp, et Ameerikas olles rääkis oma ämma taga. Milline saavutus küll ! Kui Inno hakkas Eppukese pihta halvasti ütlema, siis selle peale solvuti ja nõutu I&I eemaldamist. No tore, kui Epp võib ämma taga rääkida, siis peaks ta arvestama sellega, et ühel päeval tehakse sama temaga. Aga kus sa sellega.. õrnahingelise blogija hing ei elanud neid kahte asja üle.

Samas on blog.tr.ee peal ka head juhtunud. Enam ei oel nii palju jutte, et M käis N'il külas.  Sisu hakkab minema huvitavamaks. Kahjuks on maha jäänud blog.tr.ee enda TOP'i süsteem. Blogid võiksid minna teemadesse, poliitika, uudised, minu elust, jne. Selline asi nõuab inimest, kes kõik saabuvad blogid üle vaatab ja paigutab teemadesse laiali. Ehk tr.ee arvamus, et peale aastast olemist on nad popimad kui delfi.ee ei ole siiani täitunud. Samas potensiaali selle saavutamiseks on. Oleks ainult inimesi, kes oskaksid ja tahaksid saabuvaid poste teemadesse paigutada.

blog.tr.ee meeskonnale jõudu ja häid ideid kuidas oma keskkonda huvitavamaks teha. Web2 pole küll asjale kuidagi kasuks tulnud. Eks see web2 ole üldse omajagu haip.

4 comments:

Mutt said...

Ei "kiusatud taga" ainult Eppu. Paljud blogijad said I&I blogist pasamere kaela. Tihti teenimatult ja valede "faktidega" Näiteks Daki, Nirti, Sepp... On vaks vahet, kas inimene kirjeldab enda ja oma lähedaste eluolu või lihtlabaselt kirjutab solvavaid ja labaseid "arvamuslugusid", pakub laimu eest raha ja peseb oma ENDISE pere musta pesu avalikult. Hea maitse piir on see, mis I&I blogis tihti puudub.

Pudelike said...

Sellega olen täitsa nõus, et I&I lähevad hea maitse piirist pea alati üle. Samas ei näe ma vahet, kas taga rääkida poliitikut või oma ämma. Põlastusväärsed on mõelamad.

Mutt said...

Vähemalt minu silmis on vahe selles toonis, millega seda taga rääkimist tehakse. Epp kirjutab leebelt ja mõistvalt, ilma üleliigse kriitikata. I&I keelekasutus ja kirjutatu toon aga on reeglina suunatud ründama ja solvama.

Mutt said...

Ja kui Epp kirjutab oma perekonnast, inimestest, keda ta tunneb ja kellega tihedalt suhtleb, siis I&I võtavad ette inimesi, keda nad pole kunagi kohanudki. Ma siiralt kahtlen, kas nad on kunagi kohtunud näiteks Nirtiga. (Mulle ausalt ei tule teised hetkel meelde, neid on veel.)

Üldiselt... ära nüüd arva, et ma olen Epuga suur sõber ja kaitsen teda puhtalt ringkaitse korras. Ma pole temaga kunagi kohtunudki. Mul lihtsalt on loll komme hakata kaitsma inimesi, kellele minu silmis liiga tehakse. No ja lisaks mulle isiklikult Epu blogi meeldib ja see I&I laimukampaania blogimaailma vastu mitte.